Servisní podmínky a reklamační řád.

Níže zmíněné servisní podmínky a reklamaní řád upravují vztah mezi zákazníkem (objednatelem) a servisem (zhotovitelem). 

Servisní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo (dále jen smlouvy) mezi objednatelem a zhotovitelem, uzavřenou ve smyslu Občanského zákoníku 89/2012 Sb. České Republiky.
1. Smlouvu lze uzavřít písemně. Písemnou Smlouvou se rozumí zhotovitelem i objednatelem podepsaný doklad o přijetí zařízení k provedení servisního zásahu (dokument s názvem „Příjem servisního zásahu“).
2. Zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.
3. Zhotovitel provádí pouze pozáruční opravy zařízení. Zákazník předáním zařízení do opravy dává zhotoviteli výslovný souhlas s porušením záručních plomb výrobce či prodejce.
4. Zhotovitel si vyhrazuje právo odmítnout přijetí zařízení k opravě bez udání důvodu.
5. Pokud je v průběhu opravy zjištěno, že zařízení již bylo opravováno nebo na něm byl proveden neodborný zásah, zhotovitel si vyhrazuje právo na ukončení zakázky a může požadovat úhradu nákladů spojených s detekcí závady ve výši uvedené v bodě 9 servisních podmínek nebo může být upravena výše rozšířené záruky dle bodu 16 servisních podmínek.
6. Doba opravy zařízení je závislá na aktuálním počtu zakázek a na povaze požadované opravy či úpravy. Zařízení je vždy přijímáno jako standardní zakázka, pokud není zákazníkem výslovně požadováno využití některé z příplatkových služeb dle čl. 3. Pokud není na smlouvě vyznačeno jinak, má se za to, že zakázka bude ukončena nejpozději do 3 měsíců od data příjmu zařízení do opravy.
7. Za datum příjmu zařízení do opravy je považováno fyzické přijetí zařízení od zákazníka.
8. Cenu za opravu je možné stanovit až po provedení diagnostiky závady, nebo po částečné či kompletní opravě. Po zjištění přesné ceny je zákazník informován o ceně za opravu a stále má možnost zrušit zakázku dle bodu 16. servisních podmínek.
9. Součástí smlouvy je zákazníkem akceptovaná minimální cena zakázky (dále jen MCZ). Není-li možné dopředu v okamžiku uzavření smlouvy MCZ stanovit, má se zato, že MCZ je stanovena v minimální výši 400,- kč za detekci či testování vadných komponent a úkony s tím spjaté.
10. Odmítne-li zákazník zaplatit cenu účtovanou dle smlouvy a servisních podmínek, bude toto jednání považováno za porušení smlouvy na straně zákazníka. Nedojde-li k jiné dohodě zhotovitele se zákazníkem, je zhotovitel oprávněn podle § 1395 a násl. Občanského zákoníku využít zadržovací (retenční) právo, k čemuž dává zákazník při uzavření smlouvy souhlas a věc zákazníkovi až do zaplacení ceny nevydat. Je-li zákazník v prodlení se zaplacením ceny servisních služeb, je povinen zaplatit zhotoviteli rovněž zákonné úroky z prodlení za dobu, po kterou prodlení objednatele trvá.
11. Zhotovitel neručí za data na opravovaném zařízení. Doporučujeme provézt zálohu dat před předáním zařízení do opravy. Na reklamace z důvodu ztráty dat nebude brán zřetel. V případě, že bude objednatel požadovat provedení zálohy dat zhotovitelem, bude objednateli účtován jednorázový poplatek 1000,- kč.
12. Zhotovitel neručí za skryté vady, které se projeví až při opravě.
13. Zákazník je povinen ve vlastním zájmu překontrolovat plnou funkčnost a stav zařízení do 24 hodin od převzetí. Na pozdější reklamace závad, jež přímo nesouvisí s provedenou prací, nebude nahlíženo jako na záruční.
14. Zhotovitel odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady při příjmu zařízení do opravy. Zákazník je povinen si překontrolovat znění obsažené ve smlouvě
15. Na provedenou práci poskytuje zhotovitel zákonem stanovenou záruku 3 měsíce od data ukončení zakázky.
16. Pokud je při příjmu zařízení do opravy nebo v průběhu opravy zjištěn předchozí zásah či oprava na zařízení, zhotovitel si vyhrazuje právo na ponížení rozšířené záruky na 30 dnů u úkonů při kterých by měl nárok na plnou rozšířenou záruku nebo ukončení zakázky dle bodu 4. servisních podmínek.
17. Na opravené zařízení je po opravě umístěna záruční plomba. O tom je zákazník informován ústně nebo v Servisním protokolu při převzetí zařízení z opravy. Pokud v Servisním protokolu informace o umístění záruční plomby chybí, je to z důvodu, že na zařízení záruční plomba nebyla umístěna. Pokud je záruční plomba poškozena byť i částečně nebo chybí úplně, zákazník ztrácí nárok na záruku.
18. Servisní protokol vydaný zákazníkovi při převzetí opravovaného produktu nebo při dodání přepravcem slouží zároveň jako záruční list.
19. Zákazník má právo reklamovat opravu u zhotovitele po dobu záruky dle bodu 15. a 16. servisních podmínek.
20. U zakázek, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů ode dne ukončení zakázky o čemž je zákazník informován telefonicky, formou SMS nebo e-mailem uvedeným ve smlouvě je zhotovitel oprávněn účtovat skladné. To činí 50,- Kč za každý započatý den ode dne ukončení zakázky. V případě, že si zákazník nevyzvedne zařízení do dvou měsíců od ukončení zakázky, provede zhotovitel fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zhotovitel si rovněž vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak využít za účelem kompenzace zákazníkem neuhrazených nákladů vynaložených v souvislosti s opravou zařízení dle § 2609 Občanského zákoníku.
21. Zákazník bere na vědomí, že u některých druhů oprav zařízení dochází při demontáži, diagnostice nebo výměně vadných součástek k nevratnému mechanickému, tepelnému, elektrickému nebo chemickému poškození těchto součástek a v těchto případech není technicky možné uvést zařízení do stavu přesně odpovídajícího stavu před servisním zásahem, pakliže nedojde k úspěšnému dokončení opravy z technických, ekonomických nebo jiných objektivních nebo subjektivních důvodů.
22. Až do schválení ceny opravy může zákazník od smlouvy odstoupit (zrušit smlouvu) i bez jakéhokoli důvodu, avšak v takovém případě může zhotovitel požaqdovat zaplacení částky ve výši MCZ dle bodu 9. servisních podmínek.
23. V případě, že bude zákazník požadovat odstoupení od smlouvy po schválení ceny, bude povinen uhradit náklady spojené s doposud provedenou prací a výdaji na náhradní díly od schválení opravy. Pokud tak neučiní, bude situace řešena dle bodu 10. servisních podmínek.
24. V případě, že zákazník odstoupí od smlouvy před schválením ceny, nebude mu sdělena přesná diagnostika závady. Zákazníkovi bude vystaven protokol o diagnostice zhotovitelem pouze na vyžádání a to za poplatek 600,- kč.
25. V případě, že objednatel využije služby svozu z nabízených lokalit, bude mu zhotovitelem účtován tarifní poplatek 200,-kč pouze v případě odstoupení od smlouvy ze strany objednatele. 
26. Doklad o příjmu servisního zásahu je nutné pečlivě uschovat, slouží jako doklad, bez kterého nebude zařízení vydáno z opravy.
Servisní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo (dále jen smlouvy) mezi objednatelem a zhotovitelem, uzavřenou ve smyslu Občanského zákoníku 89/2012 Sb. České Republiky.
1. Smlouvu lze uzavřít písemně. Písemnou Smlouvou se rozumí zhotovitelem i objednatelem podepsaný doklad o přijetí zařízení k provedení servisního zásahu (dokument s názvem „Příjem servisního zásahu“).
2. Zákazník souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.
3. Zhotovitel provádí pouze pozáruční opravy zařízení. Zákazník předáním zařízení do opravy dává zhotoviteli výslovný souhlas s porušením záručních plomb výrobce či prodejce.
4. Zhotovitel si vyhrazuje právo odmítnout přijetí zařízení k opravě bez udání důvodu.
5. Pokud je v průběhu opravy zjištěno, že zařízení již bylo opravováno nebo na něm byl proveden neodborný zásah, zhotovitel si vyhrazuje právo na ukončení zakázky a může požadovat úhradu nákladů spojených s detekcí závady ve výši uvedené v bodě 9 servisních podmínek nebo může být upravena výše rozšířené záruky dle bodu 16 servisních podmínek.
6. Doba opravy zařízení je závislá na aktuálním počtu zakázek a na povaze požadované opravy či úpravy. Zařízení je vždy přijímáno jako standardní zakázka, pokud není zákazníkem výslovně požadováno využití některé z příplatkových služeb dle čl. 3. Pokud není na smlouvě vyznačeno jinak, má se za to, že zakázka bude ukončena nejpozději do 3 měsíců od data příjmu zařízení do opravy.
7. Za datum příjmu zařízení do opravy je považováno fyzické přijetí zařízení od zákazníka.
8. Cenu za opravu je možné stanovit až po provedení diagnostiky závady, nebo po částečné či kompletní opravě. Po zjištění přesné ceny je zákazník informován o ceně za opravu a stále má možnost zrušit zakázku dle bodu 16. servisních podmínek.
9. Součástí smlouvy je zákazníkem akceptovaná minimální cena zakázky (dále jen MCZ). Není-li možné dopředu v okamžiku uzavření smlouvy MCZ stanovit, má se zato, že MCZ je stanovena v minimální výši 400,- kč za detekci či testování vadných komponent a úkony s tím spjaté.
10. Odmítne-li zákazník zaplatit cenu účtovanou dle smlouvy a servisních podmínek, bude toto jednání považováno za porušení smlouvy na straně zákazníka. Nedojde-li k jiné dohodě zhotovitele se zákazníkem, je zhotovitel oprávněn podle § 1395 a násl. Občanského zákoníku využít zadržovací (retenční) právo, k čemuž dává zákazník při uzavření smlouvy souhlas a věc zákazníkovi až do zaplacení ceny nevydat. Je-li zákazník v prodlení se zaplacením ceny servisních služeb, je povinen zaplatit zhotoviteli rovněž zákonné úroky z prodlení za dobu, po kterou prodlení objednatele trvá.
11. Zhotovitel neručí za data na opravovaném zařízení. Doporučujeme provézt zálohu dat před předáním zařízení do opravy. Na reklamace z důvodu ztráty dat nebude brán zřetel. V případě, že bude objednatel požadovat provedení zálohy dat zhotovitelem, bude objednateli účtován jednorázový poplatek 1000,- kč.
12. Zhotovitel neručí za skryté vady, které se projeví až při opravě.
13. Zákazník je povinen ve vlastním zájmu překontrolovat plnou funkčnost a stav zařízení do 24 hodin od převzetí. Na pozdější reklamace závad, jež přímo nesouvisí s provedenou prací, nebude nahlíženo jako na záruční.
14. Zhotovitel odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady při příjmu zařízení do opravy. Zákazník je povinen si překontrolovat znění obsažené ve smlouvě
15. Na provedenou práci poskytuje zhotovitel zákonem stanovenou záruku 3 měsíce od data ukončení zakázky.
16. Pokud je při příjmu zařízení do opravy nebo v průběhu opravy zjištěn předchozí zásah či oprava na zařízení, zhotovitel si vyhrazuje právo na ponížení rozšířené záruky na 30 dnů u úkonů při kterých by měl nárok na plnou rozšířenou záruku nebo ukončení zakázky dle bodu 4. servisních podmínek.
17. Na opravené zařízení je po opravě umístěna záruční plomba. O tom je zákazník informován ústně nebo v Servisním protokolu při převzetí zařízení z opravy. Pokud v Servisním protokolu informace o umístění záruční plomby chybí, je to z důvodu, že na zařízení záruční plomba nebyla umístěna. Pokud je záruční plomba poškozena byť i částečně nebo chybí úplně, zákazník ztrácí nárok na záruku.
18. Servisní protokol vydaný zákazníkovi při převzetí opravovaného produktu nebo při dodání přepravcem slouží zároveň jako záruční list.
19. Zákazník má právo reklamovat opravu u zhotovitele po dobu záruky dle bodu 15. a 16. servisních podmínek.
20. U zakázek, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů ode dne ukončení zakázky o čemž je zákazník informován telefonicky, formou SMS nebo e-mailem uvedeným ve smlouvě je zhotovitel oprávněn účtovat skladné. To činí 50,- Kč za každý započatý den ode dne ukončení zakázky. V případě, že si zákazník nevyzvedne zařízení do dvou měsíců od ukončení zakázky, provede zhotovitel fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody. Zhotovitel si rovněž vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak využít za účelem kompenzace zákazníkem neuhrazených nákladů vynaložených v souvislosti s opravou zařízení dle § 2609 Občanského zákoníku.
21. Zákazník bere na vědomí, že u některých druhů oprav zařízení dochází při demontáži, diagnostice nebo výměně vadných součástek k nevratnému mechanickému, tepelnému, elektrickému nebo chemickému poškození těchto součástek a v těchto případech není technicky možné uvést zařízení do stavu přesně odpovídajícího stavu před servisním zásahem, pakliže nedojde k úspěšnému dokončení opravy z technických, ekonomických nebo jiných objektivních nebo subjektivních důvodů.
22. Až do schválení ceny opravy může zákazník od smlouvy odstoupit (zrušit smlouvu) i bez jakéhokoli důvodu, avšak v takovém případě může zhotovitel požaqdovat zaplacení částky ve výši MCZ dle bodu 9. servisních podmínek.
23. V případě, že bude zákazník požadovat odstoupení od smlouvy po schválení ceny, bude povinen uhradit náklady spojené s doposud provedenou prací a výdaji na náhradní díly od schválení opravy. Pokud tak neučiní, bude situace řešena dle bodu 10. servisních podmínek.
24. V případě, že zákazník odstoupí od smlouvy před schválením ceny, nebude mu sdělena přesná diagnostika závady. Zákazníkovi bude vystaven protokol o diagnostice zhotovitelem pouze na vyžádání a to za poplatek 600,- kč.
25. V případě, že objednatel využije služby svozu z nabízených lokalit, bude mu zhotovitelem účtován tarifní poplatek 200,-kč pouze v případě odstoupení od smlouvy ze strany objednatele. 
26. Doklad o příjmu servisního zásahu je nutné pečlivě uschovat, slouží jako doklad, bez kterého nebude zařízení vydáno z opravy.
 

 

 

 

Kontakt

David Švec

Opavská 622/26
743 01 Bílovec

Tel: 607 177 173
Po až Pa 9.00 až 17.00
Nutno volat předem!
SO 10.00 až 13.00
IČ: 04055730